ІНФОРМАТИКА 10 КЛАС
РОЗДІЛ 1. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ
УРОК 1. «ІНСТРУКТУВАННЯ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС РОБОТИ У КОМП'ЮТЕРНОМУ КЛАСІ. ІНФОРМАЦІЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ, ДАНІ, ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ»
ПРЕЗЕНТАЦІЯ (ОСНОВНІ ВИЗНАЧЕННЯ)
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 2. «ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ЯК ВАЖЛИВІ СКЛАДНИКИ Й ОЗНАКИ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА. СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА СИСТЕМИ»ПРЕЗЕНТАЦІЯ (ОСНОВНІ ВИЗНАЧЕННЯ)
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
ВИКОНАТИ ТЕСТ
УРОК 3. «ЛЮДИНА В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. ЗАГРОЗИ ПРИ РОБОТІ В ІНТЕРНЕТІ І ЇХ УНИКНЕННЯ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:

РОЗДІЛ 1. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ
УРОК 1. «ІНСТРУКТУВАННЯ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС РОБОТИ У КОМП'ЮТЕРНОМУ КЛАСІ. ІНФОРМАЦІЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ, ДАНІ, ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ»
ПРЕЗЕНТАЦІЯ (ОСНОВНІ ВИЗНАЧЕННЯ)
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
ПРЕЗЕНТАЦІЯ (ОСНОВНІ ВИЗНАЧЕННЯ)
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 4. «НАВЧАННЯ В ІНТЕРНЕТІ. ПРОФЕСІЇ МАЙБУТНЬОГО»ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
«СТРАТЕГІЇ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ» , «АТЛАС ПРОФЕСІЙ», «ЯК ОБРАТИ ПРОФЕСІЮ МАЙБУТНЬОГО?»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 5. «КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНІ ЗАСОБИ ПЛАНУВАННЯ, ВИКОНАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ, ДОСЛІДНИЦЬКОЇ І ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
УРОК 6. «ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ТА ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ. СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОГО ВРЯДУВАННЯ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
«МЕРЕЖА ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ»
УРОК 7. «ПОНЯТТЯ ПРО ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ, SMART-ТЕХНОЛОГІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ КОЛЕКТИВНОГО ІНТЕЛЕКТУ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛІ І МОДЕЛЮВАННЯ. АНАЛІЗ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ РЯДІВ ДАНИХ
УРОК 8. «КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ОБ’ЄКТІВ І ПРОЦЕСІВ. КОМП’ЮТЕРНИЙ ЕКСПЕРЕМЕНТ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 9. «ОСНОВИ СТАТИЧНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ. РЯДИ ДАНИХ. ОБЧИСЛЕННЯ ОСНОВНИХ СТАТИЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ВИБІРКИ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 10. «ВІЗУАЛІЗАЦІЯ РЯДІВ І ТРЕНДІВ ДАНИХ»
ВІДЕО-УРОК 1 "ФІНАНСОВІ РОЗРАХУНКИ", ВІДЕО-УРОК 2 "ФІНАНСОВІ РОЗРАХУНКИ", ВІДЕО-УРОК 1 "ФІНАНСОВІ РОЗРАХУНКИ"
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 11. «ІНФОГРАФІКА»
ЗРАЗОК ЗАВДАННЯ У РЕДАКТОРІ PIKTOCHART
ПРАКТИЧНА РОБОТА "ІНФОГРАФІКА В СЕРВІСІ PIKTOCHART"
УРОК 5. «КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНІ ЗАСОБИ ПЛАНУВАННЯ, ВИКОНАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ, ДОСЛІДНИЦЬКОЇ І ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
УРОК 6. «ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ТА ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ. СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОГО ВРЯДУВАННЯ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
«МЕРЕЖА ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ»
УРОК 7. «ПОНЯТТЯ ПРО ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ, SMART-ТЕХНОЛОГІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ КОЛЕКТИВНОГО ІНТЕЛЕКТУ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛІ І МОДЕЛЮВАННЯ. АНАЛІЗ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ РЯДІВ ДАНИХ
УРОК 8. «КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ОБ’ЄКТІВ І ПРОЦЕСІВ. КОМП’ЮТЕРНИЙ ЕКСПЕРЕМЕНТ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 9. «ОСНОВИ СТАТИЧНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ. РЯДИ ДАНИХ. ОБЧИСЛЕННЯ ОСНОВНИХ СТАТИЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ВИБІРКИ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 10. «ВІЗУАЛІЗАЦІЯ РЯДІВ І ТРЕНДІВ ДАНИХ»
ВІДЕО-УРОК 1 "ФІНАНСОВІ РОЗРАХУНКИ", ВІДЕО-УРОК 2 "ФІНАНСОВІ РОЗРАХУНКИ", ВІДЕО-УРОК 1 "ФІНАНСОВІ РОЗРАХУНКИ"
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 11. «ІНФОГРАФІКА»
ЗРАЗОК ЗАВДАННЯ У РЕДАКТОРІ PIKTOCHART
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 12. «РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ, СИСТЕМИ РІВНЯНЬ, ОПТИМІЗАЦІЙНИХ ЗАДАЧ»
ЗАДАЧА1"ЗАДАЧІ ОПТИМІЗАЦІЇ", ЗАДАЧА2"НАЙМЕНШЕ ЗНАЧЕННЯ", ЗАВДАННЯ 4 "КУБІЧНЕ РІВНЯННЯ"ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 13. «ПРОГРАМНІ ЗАСОБИ ДЛЯ СКЛАДНИХ ОБЧИСЛЕНЬ, АНАЛІЗУ ДАНИХ ТА ФІНАНСОВИХ РОЗРАХУНКІВ»
УРОК 14. ІНФОГРАФІКА У WORDI.
УРОК 14. «ПІДСУМКОВИЙ УРОК»
РОЗДІЛ 3. СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ БАЗАМИ ДАНИХ
ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
1. ПОНЯТТЯ БАЗИ ДАНИХ І СИСТЕМ КЕРУВАННЯ
2. МОДЕЛЬ "СУТНІСТЬ-ЗВ'ЯЗОК" ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ
3. РЕЛЯЦІЙНІ БАЗИ ДАНИХ. КЛЮЧІ Й ЗОВНІШНІ КЛЮЧІ
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 12. «РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ, СИСТЕМИ РІВНЯНЬ, ОПТИМІЗАЦІЙНИХ ЗАДАЧ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 13. «ПРОГРАМНІ ЗАСОБИ ДЛЯ СКЛАДНИХ ОБЧИСЛЕНЬ, АНАЛІЗУ ДАНИХ ТА ФІНАНСОВИХ РОЗРАХУНКІВ»
УРОК 14. «ПІДСУМКОВИЙ УРОК»
РОЗДІЛ 3. СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ БАЗАМИ ДАНИХ
ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
1. ПОНЯТТЯ БАЗИ ДАНИХ І СИСТЕМ КЕРУВАННЯ
2. МОДЕЛЬ "СУТНІСТЬ-ЗВ'ЯЗОК" ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ
3. РЕЛЯЦІЙНІ БАЗИ ДАНИХ. КЛЮЧІ Й ЗОВНІШНІ КЛЮЧІ
УРОК 14
ПРЕЗЕНТАЦІЯ. СТВОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ У ПОДАННІ КОНСТРУКТОР
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА NO 1. СТВОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ БАЗИ ДАНИХ У СУБД MICROSOFT ACCESS.
УРОК 15
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2. СТВОРЕННЯ СХЕМИ БАЗИ ДАНИХ
УРОК 16
ПОЯСНЕННЯ
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3. ОПЕРАЦІЇ СОРТУВАННЯ І ПОШУКУ
УРОК 17
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4. СТВОРЕННЯ ФОРМ
УРОК 18
ПОЯСНЕННЯ
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5. ВИКОРИСТАННЯ ЗАПИТІВ
УРОК 15. «ПОНЯТТЯ БАЗИ ДАНИХ І СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ БАЗАМИ ДАНИХ, ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 16. «РЕЛЯЦІЙНІ БАЗИ ДАНИХ, ЇХНІ ОБ’ЄКТИ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 17. «КЛЮЧІ І ЗОВНІШНІ КЛЮЧІ. ЗВ’ЯЗКИ МІЖ ЗАПИСАМИ І ТАБЛИЦЯМИ. ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ ЗВ’ЯЗКУ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 18. «СТВОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ. ВВЕДЕННЯ І РЕДАГУВАННЯ ДАНИХ РІЗНИХ ТИПІВ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 19. «ВПОРЯДКУВАННЯ, ПОШУК І ФІЛЬТРУВАННЯ ДАНИХ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 20. «ЗАПИТИ НА ВИБІРКУ ДАНИХ. РОБОТА З БАЗОЮ ДАНИХ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 21. «ПІДСУМКОВИЙ УРОК»
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА NO 1. СТВОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ БАЗИ ДАНИХ У СУБД MICROSOFT ACCESS.
УРОК 15
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2. СТВОРЕННЯ СХЕМИ БАЗИ ДАНИХ
УРОК 16
ПОЯСНЕННЯ
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3. ОПЕРАЦІЇ СОРТУВАННЯ І ПОШУКУ
УРОК 17
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4. СТВОРЕННЯ ФОРМ
УРОК 18
ПОЯСНЕННЯ
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5. ВИКОРИСТАННЯ ЗАПИТІВ
УРОК 15. «ПОНЯТТЯ БАЗИ ДАНИХ І СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ БАЗАМИ ДАНИХ, ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 16. «РЕЛЯЦІЙНІ БАЗИ ДАНИХ, ЇХНІ ОБ’ЄКТИ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 17. «КЛЮЧІ І ЗОВНІШНІ КЛЮЧІ. ЗВ’ЯЗКИ МІЖ ЗАПИСАМИ І ТАБЛИЦЯМИ. ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ ЗВ’ЯЗКУ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 18. «СТВОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ. ВВЕДЕННЯ І РЕДАГУВАННЯ ДАНИХ РІЗНИХ ТИПІВ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 19. «ВПОРЯДКУВАННЯ, ПОШУК І ФІЛЬТРУВАННЯ ДАНИХ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 20. «ЗАПИТИ НА ВИБІРКУ ДАНИХ. РОБОТА З БАЗОЮ ДАНИХ»
ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ЗНАТИ БІЛЬШЕ ПЕРЕХОДІТЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
УРОК 21. «ПІДСУМКОВИЙ УРОК»