Природа - це справжня
скарбниця ідей для творчості, де кожен небайдужий до краси людина, знайде для
себе заняття до душі. Що може бути приємніше і шляхетніше природного матеріалу.
Стикаючись з природою, ми стаємо добрішими. І ця доброта допомагає нам творити,
даючи простір фантазії і творчості.
● Спочатку беремо гофрокартон, фанеру або ДВП та приклеюємо до нього надрукований малюнок
нашої майбутньої картини.
● Потім беремо наші крупи та починаємо потрошки заповнювати малюнок.
Беремо клей ПВА та наносимо на кожну деталь малюнка окремо та посипаємо крупою,
а якщо крупа великого розміру, то викладаємо технікою «мозаїка». Обережно притискаємо пальчиками зернятка до
малюнка, зайве стряхнути, заповнюємо малюнок до кінця.
● Для того щоб малюнок був яскравий використовуємо акварельні фарби.
● Наступним кроком буде оформлення рамки. Беремо кольоровий картон
та відрізаємо 4 стрічки шириною 3 см.
●
Декоруємо нашу рамку. За бажанням можна розфарбувати.
●
Картина готова. Тепер її можна подарувати друзям чи прикріпити на
стіну..
Перший патент на магнитики, які ми з вами знаємо та любимо, був отриман на початку 1970-х Ульямом Ціммерманом з Сент-Луіса, штат Міссурі. Цімерман запатентував ідею маленьких розфарбованих мульташних магнітиків , які будуть використовуватися для зручності декоративного оформлення металевих предметів.
Виріб, який ви будете виготовляти модель космічної техніки, фантастичні праобрази космічних кораблів.
Матеріал виконання - фанера, картон, деревина, метал, пластик...
Нижче додаю кілька зразків, можете відтворити або створити власний.
Доброго дня, шановні учні 5 класу! Працюємо дистанційно.
Виріб який ви будете виготовляти сувенір "Пляшка оздоблена джутовою ниткою".
Матеріл виконання - пляшка скляна, джут (шпагат) + декор на ваш вибір.
Розміщено нижче кілька зразків, можете відтворити або створити власний.
Практичні роботи, які потрібно виконати в І семестрі👇
Завдання 1
Виготовити з фанри сувенір "Кораблик"
Завдання 2
Виготовити з фанери кухонну лопатку.
Завдання 3
Виготовити з фанери підсвічник на підставці. Розробити дизайн.