Завдання І етапу
всеукраїнської олімпіади
з інформатики
у 10-11 класах
2023 - 2024 н.р.
Завдання 1 Створити текстовий документ як можна ближче до зразка. Встановити параметри сторінки: ·
ліве
поле – 3 см; ·
праве
поле – 1,5 см; ·
верхнє
поле – 1,5 см; ·
нижнє
поле – 2 см. Створити колонтитул з вказуванням поточної дати. За зразком вставити малюнки з Clip Gallery та відформатувати їх. Створити колонки та вписати текст згідно зразка. Відформатувати і заповнити таблицю. Вписати формулу теореми Піфагора. Зробити гіперпосилання на сайт.
За зразком створити надпис. Завдання 2 Табличний редактор Microsoft Excel Порядок виконання роботи: 1. Заповнити вихідні дані таблиці згідно зі своїм
варіантом. 2. В стовпцях таблиці задати відповідні формати. 3. Проаналізувати, в яких комірках необхідно
використовувати абсолютну адресу і встановити її. 4. Ввести формули для розрахунку в таблиці для
одного об’єкта. 5. Розмножити введені формули на всю таблицю. 6. Знайти підсумкові результати по кожному
числовому стовпчику таблиці (Вартість, Вартість у валюті, Середня ціна). 7. В комірках з підсумковим результатом
встановити формат жирним та синього кольору. 8. В таблиці встановити умовне форматування
(рядки в яких ціна менша ніж її середнє значення зафарбувати червоним кольором,
а де більше - зеленим). 9. Побудувати графік або діаграму Ціни та
Вартості з встановленням легенди. Графік чи діаграму розмістити на окремому
листі «Графік». 10.
Виконати
сортування таблиці за зростанням ціни товару. 11.
Використати механізм авто фільтру для вибору
країни виробника. Варіант №4
Побудувати сумісний графік вартості і вартості в
валюті
Завдання 3 Практичне завдання в MS Access
Створити базу даних –
телефонну книгу. База даних має містити прізвища, ім’я та по-батькові кожного
абонента, його адресу та телефон, а також відомості про дату їх народження. База даних складається із
2-х таблиць. Таблиця 1. osoba Поля: kilkist, priz, ima, pobatkovi, adres, telefon Таблиця 2. dr Поля: kilkist, priz, dr Перші поля кожної таблиці є
ключовими Завдання 1. Створити
відповідні таблиці. Ввести до таблиць 1 і 2 не більше 10 довільних записів. Завдання 2. Зв’язати таблиці
відповідними зв’язками Завдання 3. Побудувати
запит, за допомогою якого можна було б знайти абонента за його прізвищем, при
цьому на екран має бути видана повна інформація про цього абонента. Прізвище
вводиться із клавіатури. Завдання 4. Побудувати форму
для введення даних одночасно у обидві таблиці.
Завдання 4 Практичне завдання в MS POWER POINT «Переміщення меблів» (Завдання виконується виключно засобами MS POWER POINT, результат роботи
учасника зберегти у файл Pm.ppt) В шкільній бібліотеці потрібно поміняти місцями меблі. Розміри
приміщення дозволяють пересувати меблі лише в обмеженому просторі. Вам потрібно
створити презентацію, що дозволяє візуалізувати процес пересування меблів. Для
пересування використовуються 2 дії: вибір об`єкта, який треба рухати та
пересування виділеного об'єкта. Після пересування об'єкт, який рухали,
залишається виділеним.
На малюнку 1 початкове положення меблів схематично зображено зеленим
(1) та червоним (2) прямокутниками з заокругленими кутами. Натискання
вказівником мишки призводить до виділення прямокутника, що позначає предмет
(контур прямокутника стає білим), лише тоді, коли є вільне місце для наступного
пересування предмету. Так, в початковому положенні можливо виділити лише
зелений прямокутник з номером 1, що призведе до стану, зображеного на малюнку
2. Після цього виділений прямокутник можна пересунути, натиснувши на вільне
місце, яке він має зайняти. Наприклад, натискання на полі над виділеним зеленим (з номером 1)
прямокутником призводить до позиції, зображеної на малюнку 3. Процес переміщень
продовжуємо за поданим зразком. Кінцеве положення зображено на малюнку 4. Додатково потрібно передбачити можливість повернутися з кінцевого положення до початкового (кнопка "Хочу ще раз") Конкурс з ІКТ https://konkurs-web-2023.blogspot.com/ |