ПОРТФОЛІО
Ковтуна Валерія Олександровича
вчителя інформатики та трудового навчання,
 Відомості
про освіту: 26 червня 2008 року закінчив Вінницький державний
педагогічний університет ім. М.Коцюбинського, вчитель трудового навчання та
основ інформаційних технологій
 Відомості
про освіту: 26 червня 2008 року закінчив Вінницький державний
педагогічний університет ім. М.Коцюбинського, вчитель трудового навчання та
основ інформаційних технологій
 Загальний трудовий і педагогічний стаж: 15 років
    Загальний трудовий і педагогічний стаж: 15 років
 Стаж роботи у даному навчальному закладі: 15 років
    Стаж роботи у даному навчальному закладі: 15 років
 Кваліфікаційна категорія: вища
    Кваліфікаційна категорія: вища
 Класи, у яких викладає: 5 – 11класи
    Класи, у яких викладає: 5 – 11класи
ПОДЯКИ, ГРАМОТИ, СЕРТИФІКАТИ
| Назва документа | Зміст | Виданий | |
| Ким | Коли | ||
| Грамота | за підготовку переможця ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій | Управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації | 24.02.2012 р. | 
| Грамота | за підготовку переможця ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій | Управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації | 25.02.2014 р. | 
| Подяка | за належне дидактичне, навчально-методичне забезпечення кабінету інформатики, організацію роботи на високому професійному рівні | Департамент освіти Вінницької міської ради | 2012 р. | 
| Подяка | за підготовку команди до участі у Всеукраїнському конкурсі «Я генерую тепло – моя школа теж» | ВБО «Глобальна синергія» | 15.04.2014р. | 
| Сертифікат | «Основи безпечної роботи з ІКТ в навчальному закладі» | Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Інститут інноваційних технологій та змісту освіти компанія «Майкрософт Україна» | 2012 р. | 
| Сертифікат | «Кращий навчально-методичний посібник» в рамках акції «Ярмарок фахових сподівань» | Департамент освіти Вінницької міської ради | 2013 р. 
 | 
| Сертифікат | «Ефективне використання Дошок Panasonic у навчальному процесі» | Panasonic Marketing CIS OY | 2014 р. | 
| Грамота | за підготовку переможця ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій | Управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації | 25.02.2014 р. | 
Участь у проведенні
семінарів, майстер-класів
| Форма подання | Стислий зміст | Дата проведення | 
| Відкритий урок трудового навчаннядля молодих вчителів міста | урок «Прості механізми» | 2010р. | 
| Презентація кафедри трудового навчання | урок «Токарний верстат з обробки деревини» | 
 2011р. 
 | 
| Семінар школи молодого вчителя інформатики | урок«Робота в середовищі табличного процесора EXCEL» | 2013р. | 
| Участь у Всеукраїнському конкурсі «Я генерую тепло-моя школа теж» | Захист проеку | 2013-2014 | 
| Участь у конкурсі малюнків на асфальті. До дня пам’яті жертв СНІДу. | Участь у конкурсі | 2013-2014 | 
| Участь у міському гранді «Розробка та застосування інформаційних, телекомунікаційних, інноваційних технологій в управлінську діяльність та навчально-виховний процес, науково-пошукову роботу для забезпечення входження в сучасний європейський освітній простір та реалізацію основних програмних заходів по енергозбереженню в навчальних закладах». «Створення європейських стандартів навчання з використанням ІР камер» | 
 
 
 Захист проеку | 
 
 
 
 2014-2015 | 
Використання у роботі
сучасних педагогічних технологій
| Назва технології | Вікові групи | Обґрунтування застосування | 
| Проектна технологія навчання | Учні середньої та старшої школи | Ø Учні розвивають у себе дослідницькі вміння (вміння виявлення проблем, збору інформації, спостереження, проведення експерименту, аналізу, побудови гіпотез, узагальнення); Ø Розвивають системне мислення Ø Лекція – усний виклад матеріалу навчального блоку. Ø Систематичне консультування. Ø Групова форма роботи. Ø Парна робота. Формування навичок діалогічного мовлення. Ø Систематичний контроль та оцінка успішності. Ø Самостійна пошукова діяльність. Ø Самостійно і охоче купують відсутні знання з різних джерел; Ø Вчаться користуватися набутими знаннями для вирішення пізнавальних і практичних завдань; Ø Набувають комунікативні вміння, працюючи в різних групах; 
 | 

