ПОРТФОЛІО
Ковтуна Валерія Олександровича
вчителя інформатики та трудового навчання,
Відомості
про освіту: 26 червня 2008 року закінчив Вінницький державний
педагогічний університет ім. М.Коцюбинського, вчитель трудового навчання та
основ інформаційних технологій
Загальний трудовий і педагогічний стаж: 15 років
Стаж роботи у даному навчальному закладі: 15 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Класи, у яких викладає: 5 – 11класи
ПОДЯКИ, ГРАМОТИ, СЕРТИФІКАТИ
Назва документа |
Зміст |
Виданий |
|
Ким |
Коли |
||
Грамота |
за підготовку переможця ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій |
Управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації |
24.02.2012 р. |
Грамота |
за підготовку переможця ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій |
Управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації |
25.02.2014 р. |
Подяка |
за належне дидактичне, навчально-методичне забезпечення кабінету інформатики, організацію роботи на високому професійному рівні |
Департамент освіти Вінницької міської ради |
2012 р. |
Подяка |
за підготовку команди до участі у Всеукраїнському конкурсі «Я генерую тепло – моя школа теж» |
ВБО «Глобальна синергія» |
15.04.2014р. |
Сертифікат |
«Основи безпечної роботи з ІКТ в навчальному закладі» |
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Інститут інноваційних технологій та змісту освіти компанія «Майкрософт Україна» |
2012 р. |
Сертифікат |
«Кращий навчально-методичний посібник» в рамках акції «Ярмарок фахових сподівань» |
Департамент освіти Вінницької міської ради |
2013 р.
|
Сертифікат |
«Ефективне використання Дошок Panasonic у навчальному процесі» |
Panasonic Marketing CIS OY |
2014 р. |
Грамота |
за підготовку переможця ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій |
Управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації |
25.02.2014 р. |
Участь у проведенні
семінарів, майстер-класів
Форма подання |
Стислий зміст |
Дата проведення |
Відкритий урок трудового навчаннядля молодих вчителів міста |
урок «Прості механізми» |
2010р. |
Презентація кафедри трудового навчання |
урок «Токарний верстат з обробки деревини» |
2011р.
|
Семінар школи молодого вчителя інформатики |
урок«Робота в середовищі табличного процесора EXCEL» |
2013р. |
Участь у Всеукраїнському конкурсі «Я генерую тепло-моя школа теж» |
Захист проеку |
2013-2014 |
Участь у конкурсі малюнків на асфальті. До дня пам’яті жертв СНІДу. |
Участь у конкурсі |
2013-2014 |
Участь у міському гранді «Розробка та застосування інформаційних, телекомунікаційних, інноваційних технологій в управлінську діяльність та навчально-виховний процес, науково-пошукову роботу для забезпечення входження в сучасний європейський освітній простір та реалізацію основних програмних заходів по енергозбереженню в навчальних закладах». «Створення європейських стандартів навчання з використанням ІР камер» |
Захист проеку |
2014-2015 |
Використання у роботі
сучасних педагогічних технологій
Назва технології |
Вікові групи |
Обґрунтування застосування |
Проектна технологія навчання |
Учні середньої та старшої школи |
Ø Учні розвивають у себе дослідницькі вміння (вміння виявлення проблем, збору інформації, спостереження, проведення експерименту, аналізу, побудови гіпотез, узагальнення); Ø Розвивають системне мислення Ø Лекція – усний виклад матеріалу навчального блоку. Ø Систематичне консультування. Ø Групова форма роботи. Ø Парна робота. Формування навичок діалогічного мовлення. Ø Систематичний контроль та оцінка успішності. Ø Самостійна пошукова діяльність. Ø Самостійно і охоче купують відсутні знання з різних джерел; Ø Вчаться користуватися набутими знаннями для вирішення пізнавальних і практичних завдань; Ø Набувають комунікативні вміння, працюючи в різних групах;
|